Sofie Geving

surfcamp 10-16 mars

March 22nd, 2014

Her er bildene fra ferieuka, som jeg tilbringte på surfcamp. Hadde det kjempekjekt, selv om jeg dro dit helt alene. Jeg var den eneste som ikke var backpacker der, haha, men det var så mange som reiste alene at det var null problem. Hadde fire timer surfing om dagen, to om morgenen med instruktør og to etter lunsj da det var expression session, der alle fra surfcampen (ca 100 stykk) var i vannet. Surfcampen var på en campingplass ca. 8 timer unna Sydney med buss, og jeg brukte dagene på å surfe, spise og å ligge i hengekøya eller sole meg. Var også med på tre aktiviteter: rock poolin, kangaroo golf (spilte golf på en bane der det var masse ville kengeruer) og rafting. Kjøpte bilder denne gangen også, så de kommer forhåpentligvis neste uke. Ble surr fra forrige gang vi var på surfcamp, så de bildene har vi ikke fått enda. På søndag kom ikke bussen fram til Sydney før etter midnatt, så da hadde ferja hjem sluttet å gå. Hadde booket meg inn på et backpacker hostell, fordi jeg var sikker på at St. Patricks Day dagen etter var fridag, men det var det jo ikke.. Så da måtte jeg opp halv 6 på mandag for å rekke første time med exphil, bra planlagt. Ellers er jeg så glad for at jeg turte å dra dit :D Selv om jeg satt natten før å fikk helt panikk fordi ferja ikke gikk til Sydney 6 om morgenen, og jeg måtte ta buss og tog istedenfor. Systemet her er jo helt forvirrende, men kom meg fram til Sydney og på bussen i tide. Får vondt i hjertet av å se på bildene, jeg vil tilbake!!

Hele denne uka har gått til en innlevering vi hadde i Engelsk, og når den ble levert på torsdag, fikk vi en ny oppgave med en gang.. Gruppeoppgave denne gangen da, så det er litt greiere. I dag var det strålende sol så vi har brukt dagen på stranden. Det er gratis å låne surfebrett på skolen, så jeg gjorde det i dag, men det gikk ikke så veldig bra… Kvelden har jeg brukt til å ligge på naborommet å se film. Kommer til å savne å bare gå over gangen når jeg kjeder meg :( Begynner å gå opp for meg at jeg skal hjem snart.. Men nå må jeg legge meg, klokka er 11 her og jeg skal opp 06:00 i morgen for å SKYDIVE!!!!